Gebeliğin başından beri hep normal doğum istedim. Bu sabah aralıksız devam eden kasık ağrısı nedeniyle hastaneye gittim. Doğumhanedeki ebe açıklık muyanesi yaptı sonra ben anlayamadım bi de sen bak diye başka arkadaşına yaptırdı ikinci ebede baktı açıklık yok dedi. Daha sonra nöbetçi doktor ultrasonda baktı bi de nst çekelim dedi. Nst çekilde benim sancım var ama nstde çıkmadı bşey. En son dedi doğum başlangıcı bi durum yok siz kendi doktorunuza gidin sezeryan olun dedi. Neden öyle bi kanıya vardınız dedim, normal doğum yapabileceğinize bi kanaatim yok zaten haftanız da dolu gününüzü alın sezeryan olun dedi. Peki ben kendi doktorumla görüşür durumu onunla değerlendiririm dedim teşekkür edip çıktım. Kafam aşırı karıştı benim kendimi sorgulamaya başladım acaba yapamaz mıyım gerçekten sezeryan mı olmalıyım diye. Bu arada 38+4 gebelik haftam