Dilo42 Hanımlar 9.haftamdayım siz eti nasıl tüketiyorsunuz mangalda kırmızı et yiyiyormusunuz tam pişmişmi pişmemiş mi emin olamıyorum bir parça yedikten sonra bıraktım tam piştiğinden emin değildim korkuyor insan böyle ya
Der_0 Dilo42 Gebelikte tam pişmiş yenilir çiğ ya da az pişmiş yenilmez Hoş gerçi ben gebe olmasamda az pişmiş yemem 🥴
mysweetbabyy Dilo42 mangalda değilde tencerede yapiyorum ben haftada bir eti mühürleyip tencereye patates sarimsak üstüne etler üstüne salçalı sos 1.5 saat kısık ateşte pisiriyorum
cansualisa Dilo42 tam pişmiş yerim dün bir bütün tavuğun butları hariç gömdüm ama çok büyük değildi😀😀
Dilo42 cansualisa maşallah afiyet olsun ben gebeliğimde öyle etten biraz tiksinmedik doğrusu az önce işte bir parça mangal eti yedim onda da pişmanım 🥺