Newmother32 Arkadaslar merhaba ben suan antalya memorıal hastanesıne gıdıyorum burada dogum yapanlar herhangı bır sıkıntınız begenmedıgınız bırsey oldumu?dıkkat edecegım bırsey varmı memnun kaldıgınız kalmadıgınız seylerı yazarmısınız?