Sevl
Ay yok canım öyle şey mi olur😊Bence şöyle ilk gün ikili takımı zibini vs giyilir kirlendiğin de ise tulum olan takım giyilir.Bende öyle 11li set aldım öyle yapıcam yani ikiye ayırıcam.Hepsi üst üste nasıl giyilsin hastaneler çok sıcak oluyor pişik geçirir çocuk 🙈🙈İlk olarak ikili takımı mı yoksa tulumumu giydiriceksin ona karar ver hemşireye birini verin battaniyeleri vs