Tugcezeynep89 evet çektirmeniz gerekiyor belki tüplerin kapalı bir düşüğün olmuş bir tanesi kesin açıktır ama yinede doktorun isteyecektir bizimde problem senin eşininkiyle aynıydı olmayınca çocuk doktorum rahim filmi çektirelim sonra aşılama yapalım dedi rahim filmi çektirdikten 1,5 ay sonra hamile kaldım sizde çektirdikten sonra hemen aşılama yaptırmayın 3-4 ay bekleyin çocuk olmazsa ozmn aşılama yapın rahim filminin etkisi çok var