Kızlar benim mesleğim hasta bakıcılık huzur evinde her gün dikkat etmeye calışıyorum ama ister istemez ağır kişide kaldırıyorum henüz jinekologa gitmedim çünkü randevusunu aldığım tarihi bekliyorum o güne kadar çok korkuyorum sizce riskte miyim duşuk hissi ne olur ?