Nevi Al benden de o kadar sağa yatıyorum sağım ağrıyor ,sola yatıyorum solum ağrıyor , e bebeğin hamile yastığı var ikili onu aldım hiç rahat edemedim ,17+3 haftalık hamileyim karnım çıktı biraz o yüzden yüzüstü ya da sirt üstü yatmamaya çalışıyorum.