Bende 36+5 teyım,bu hafta kendını bellı etmeye basladı yokda bı anda duzensız batmalar oldu,donra gectı söa adet agrısına benzer agrılar var gecelerı,bebek asagıdan cıkcakmıs gıbı bi hıs bıraz da bel agrısı.sankı henen doguracagım gıbı hıssedıp dıger gun hiç gelneyecek gıbı,nst de agrım cıkmadı daha