Kaahvelii bende 32+3 teyım. Benimde 2 sezeryan dogumu olacak inş. 38+6da alırız dedi. Sehir hastanesine gitmeyi dusunuyorum. Ama ilkinde basıma gelecekleri bilmiyordum. Simdi ufaktan korkuyorum sanki ameliyattan,agrıdan gelip karnına basmalarından, toparlayamamaktan. 🥺