merhaba kızlar iki gün bel bacak ağrısı çektim hastaneye gittim alttan baktılar bişey yok eve geldim akşama nişanım geldi böyle önce kahverengi sümüksü bi akıntı sonra beyaz jel gibi doktora gittim yine gece alttan tekrar baktılar ne sancı ne açıklık bişey yok öyle evde dinleniyorm böyle bişey yaşayan varmı aranızda nişandan sonra doğumu hemen olmayan acaba alttan bakıldı zorladı beni diye mi geldi bilmiyorum doğumuma 10 gün var tarihe göre