Benim de o şekilde karnım aşırı gergin oluyor ve şişkinlik hissediyorum nefes bile almaya yer yokmuş gibi oluyor karnım. Şimdiden penguen gibi geziyorum evde. Bu kadar gergin sert olması normal gelmiyor bana Kontrolüme de daha var bekleyeceğim artık.