Balkiz Merhaba; Sepet beşik yerine daha uzun süre kullanılabildiği için park yatak almaya karar verdim. Ancak hışırdamayan bir model arıyorum. Tavsiyede bulunabilecek olan var mı?
gonulcelen Balkiz joie modellerine bakın derim hışırdamayan kumaştan ben joie ıllusion modelini aldım şimdi sepet beşiğim var 3-4 aylık olunca ona geçeceğim
Balkiz Kekmez çok enteresanmış görüntüsü ama çok hoş. Sitelerde satışı yapılmıyor sanırım. Bulamadım kaldılmış hep.
Balkiz gonulcelen 127*81 yazıyor çok kocaman değil mi? Ama genel anlamda çok iyi yorumları var gerçektek. Biraz daha küçük olsa sanırım bu ürünü tercih ederdim.
Mintos Tahterevallinin elips şeklinde park beşikleri var 2-3 yaşa kadar yatabiliyor.onlara bakabilirsin
Handsomebaby Balkiz Prego cosmos kullanıyorum.Oğlum 27 aylık hala onda yatıyor.Şimdi ikinci bebeğim yatacak nasipse.Birde oğlum hep sallandı onda ona rağmen taş gibi zaten naylon değil kumaş sadece penceresinin olduğu yer hariç.
Balkiz Handsomebaby internette çok fazla olumsuz yorum var bu model ile ilgili. :( siz memnun kalmışsını çok şanslısınız 👌
Handsomebaby Balkiz Yaa şaşırdım.Evet ben çok memnunum.Birde çok hor kullandık.Heryere taşıdık.Benim çevremde kullanan herkes çok memnun.
Balkiz Hacer7 mobilya beşikler genelde çok ses yapmıyor. Ben ikea solgul mobilya beşik ve bir tane de park yatak alacağım. Sallanma özelliği şu an çok önemli değil benim için. Bence sallanmasa da olur :)
gonulcelen Balkiz yok öyle cok kocamam degil daha büyük park yataklar gördüm daha uzun modeller var. E bebekte var mutlaka bakın derim yakından da