Ahsenozbudak Misafirlikte içtiğim ıhlamurun içinde bir tutam adaçayı varmış. Benim bundan içtikten sonra haberim oldu. Bir sorun teşkil eder mi sizce? 3 aylık hamileyim bu süre zarfında hiç adaçayı içmedim.
Guzelanne56 Ahsenozbudak normalde gebelıkte pek onerılmez ama kötü bısey olması ıcın de bayağı fazla ıcmenız gerekıror bır tutamın sorun yaratacağını sanmıyorum bı dahakıne dikkat edın ıctıklerınıze
Lilyumfokimum Ahsenozbudak bir tutam adaçayı, 1 fincan bitki çayı bunlardan birşey olacağına inanmıyorum.