Birhayalimvr Anestezili nasil oluyor canim tamamen bayiltiyorlar mi beni lokal anestezi ile yaptılar salı bayilacaktim az kalsın çok canim yandı 2. Kez yapabilir doktor bayılmasıni isticem
Birhayalimvr Deletedmom_78 özelde mi devlette mi yaptırdın canim devlet ise hastane ismi alabilir miyim
Deletedmom_78 Birhayalimvr selam ben Erzurum da ata uni de Yakup Kumtepe ye yaptırdım muayene ücreti hariç raporlu bir şekilde 1500 tlye yaptırdık raporsuz 4 bine yapıyorlar
SSumm Melisss12 bende histeroskopi oldum. Yarım saat kadar sürdü hiçbir şey hissetmedim hatta ertesi günü kpss sınavına girdim ☺️ normal yaşantıma döndüm yani. Ama sadece myomun yerine baktı doktorum alınmadı birde prp ve rahim genisletme yaptığını söyledi
23kubra23 Melisss12 ben de 3 ay oldu olalı t rahimli olduğum için korunmayı yeni yeni bırakmayı düşünüyorum ağrı bi yarım saat oldu iğneyle hemen geçti genel anestezi ile bayıltılmıştım çok ağır geldi 2 gün hastanede kaldım kanama adet olana kadar sürdü 15 gün falan