Kendim için
2 pijama
2 atlet
4 kilot
1 tane sütyen
Yelek
Başörtü
Terlik
Gecepedi (hasta bezide olabilir eğer normal doğum bekleyip suyunuz gelmeden doktora giderseniz istiyorlar)
Göğüs pedi
Sütpompası(oğlum küvezde yatmıştı enfeksiyon olduğu için emmeye gücü yoktu bu hamileliğimde olmaz inşallah ama ben yinede koydum)
Bebek için
10lu hastane çıkışı
5li hastane çıkışı
2 Tulum takımı da koydum(içlerine ayrıyetten yine alt üst aldım 2 katlı giydirmek istiyorlarlar genelde ebeler)
Bez
Islakmendil
Biberon
Emzik
1 tane kalın battaniye küvezde yatarken altına sermeye
1 nohut pattaniye