Ebrugokbak3502 Kızlar ya ben perşembe akşamı sütlaç yapmıştım dolapta bı tabak kalmışti şimdi aldım yıgım dedm yarı yedm bıraktım tedirgin oldum bozulmusludur diye sizce bozulmusmudur ya 34 haftalık gebeyim
Der_0 Ebrugokbak3502 yok canım bir şey olmamıştır dolapta ne olacak afiyet olsun ❤️ zaten bozulsa tipinden kokusundan tadından anlaşılırdı korkma
Nazendehanim Ebrugokbak3502 bozmuş olursa tadından hemen anlaşılır ,bozuk süt nasıl kötü oluyorsa aynı öyle düşün bide pişirerek yaptığın için normal süte göre daha uzun süre kalabiliyor
mzyynkbra Canım bozulmuş olsaydı şekerlenirdi üstü kururdu tadı tuhaf olurdu bence anlardın sorun olacağını sanmıyorum . Buzdolabında durmuş sonuçta