Annelikdeneyimi 7 haftalık hamileyim arada lekelenmem oluyor bundan once bi sağlıklı doğumum birde kanamadan dolayı düşüğüm var şimdi doktor yine ecopirin verdi ama kanamam artar diye içmeye korkuyorum daha önce böyle bir durum yaşayan varmı
Bernnnaaaa Annelikdeneyimi doktorunuz ne verdiyse kullanın. Benim 1 kalp durması kürtajım vardı şimdi 6.haftadan beri ecopirin kullanıyorum 33 haftalık şuan. Ani birşey olduğun da doktor keser zaten ilacı çok geçmiş olsun
Annelikdeneyimi Bernnnaaaa negüzel sona yaklaşmışsınız rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin öncekini kanamadan kaybedip şimdi kansulandırıcı içince içime şüphe düşüyor çok korkuyorum