aysegulka01 canım o dediğin 1000 de 23 ihtimal çok düşük 🥰🙏🏻 Onlara bakıp yıpratma kendini her şey vaktine esirdir mesela ben ilk 3 ay denemedim benim 6. Ayımda normal gebelik oldu pıhtılaşmam olmasa sağlıklı ilerlerdi ama bebeğime kan gitmedi kürtaj sonrası pıhtılaşmamı öğrenince 4 ay sonra tekrar normal gebelik elde ettim🥰 sıkıntı etme hiç en büyük korunma yöntemi bu gebeliği kafaya takmakmış bilgin olsun 🥰🙏🏻 Akışına bırak gebelik için ilişki olmasın gerisini allaha bırak zaten ilk 1 yıl yasal olarak drlar tedavi uygulamıyor ilk 1 yıl olmaması çok normal diyor kürtaj sonrası drum bana dedi ki ilk 1 yıl olmaması çok normal kafana takma dedi bende ilk denemede olmazsa kafana takma dedim kendime 🥰 rahatlat kendini 🥰🙏🏻 Evlendiğim ay 1. Yılımda gebe kaldığımı öğrendim 🙏🏻 Kürtaj dan 4 ay sonra 🥰