Kizlar merhabalar. Ben dogum yapali 10 gun oluyor. Ama hic kanamam yok. Ilk gun adet kanamasi gibi normal seyirde oldu sonra pembe leke gibi basladi suanda hic yok, bu durum beni endiselendirdi normal mi bilgisi olan yazabilir mi? Ilk dogumumda 57 gun sürmüştü. Yarin doktora gidecegim ama aklima takildi simdiden