Arkadaşlar merhaba bir sorum olacakti, Geçen hafta hamile olduğumu öğrendim adetim şu an 9 gün gecikti daha demin akıntı ile birlikte çizgili şekilde kan gördüm aralarında pıhtı gibiydi ince çizgi şeklinde🥺 Korkuyorum bu düşük demek mi ağrım falan yok şu an ama ne bu sizce?😟