Dün gece rüyamda annemi,ve rahmetli halamı gördüm.annem nar ağacı dikmişti ve hemen büyüyüp çok güzel kırmızı kırmızı narlar çıkmıştı ağaçta.bende kendi evimde dikmek istediğimi düşündüm.sonra annem bahçeden çıkıp arkadaşımla beni beklemeğe başladılar bende birşey unutmuş hala bahçede bekliyordum.halam geldi ve ben koca ayva ağacı gördüm.balkabağı boyutunda ayvalar çıkmıştı.onlardan bir tanesini halama bana göndermesini söyledim.annem bugün narın ve ayvanın kız çocuğunu olduğunu söyledi.yorumlayacak birileri varmı?ben rüya görmeyen biriyim ve kaç yıl oldu halamı ilk defa rüyamda gördüm.