Yenianne66 Benim de testim var ama yapamıyorum. Kürtaj olmuştum. Betam hala sıfırlanmamış. Çift çizgi çıksa da yeni mi eski mi anlamam. Mecburen kan vermem lazım. Aciller almıyor kan. Yarın çalışıyorum. Mecburen salı gününe kaldı. Tabii o zamana kadar inşallah adet olmazsam. Canım senin regly olacakmış gibi ağrın var mı