Kizlar sabaha karşı post açmıştım ishal ve mide bulantisiyla ilgili. Hagma geçmedi sabahtan beri 5.6 kez.girdim lavaboya. Tuvalet ihtiyacım olduğunda agri geliyor tuvalete girince geçiyor. Mide bulantısı oluyor arada. Bisey yiyemiyorum doğru düzgün. Muz yedim bitane ishali geçirirse diye. Su bile içemiyorum. Normalde yarin kontrolüm var yarına kadar beklesem mi sizce ? Yaşadığım yerdeki devlet hastanesinin aciline gitsem bakarlar mi acaba kizlar 33 haftalık olana kadar buraya gitmiştim sonra kolestaz olunca beni şehir hastanesine gönderdi orası alacak doğuma diye. Simdi herseyim normal ama 2 kez muayene için gittim doğuma almayız demişlerdi. Gitsem bakarlar mi sizce