Pinarygt kuzucum hamile kalmadan önce yaparsan çokkkk daha avantajlı oluyor yani sigortayı yaptır bir sene içinde ne zaman hamile kalırsan sigorta devreye giriyor. Ben hamilelikten sonra yaptırmıştım Ağustos ayında bebeğim iki aylıktı artık. 15 bin TL ödedim ve içinde 9 muayene hakkı anneye yapılan bütün test ve taramalar, doğum (hangisini istersen) iki gün hastanede yatış ve bebeğe yapılan ilk muayene ve müdahaleler dahil. Sadece Detaylı fetal ultrasona ekstra ücret ödedik çünkü onu özel hastanelerde normal sigortamız bile karşılamıyor o yüzden. Bence büyük rahatlık doğum sonrasına kadar kafan rahat. Aklında olsun hastane seçerken yenidoğan yoğun bakımı olan bir hastane seçmelisin. Allah bin kere korusun ama hayatta herşey bizim için en ufak bir aksilikte bebişin güvenli bir hastanede tedavi edilmesi gerekiyor. Şuan muayene ücretleri bile olmuş 400 lira en az 9 kez kontrole gitsen bile 3600 TL sadece muayene veriyorsun. Girdiğin her ultrasona bin TL desen, yaptırdığın tahlillere en az 500 desen daha bunun doğumu da var yani her türlü kârlı oluyorsun.