Bizde 36+2 olduk yok dönmüyor :( çarşambaya kadar inşallah döner kontrolümüz var . Normal doğum istiyorum ama bizim istememizle olmuyor maalesef sağlıkla gelsin de sezeryane de hazırlıklı olmak gerekiyormuş :( benimkinin kafası tam göbek deliğimin orda . Semsert zaten o kadar egzersize yok aynı yerde:) sağlıkla gelsin de artık yapacak bir şey yok 🌸