Birduamvar0 yaşla alakası yok ,asıl genç yaşta yaptırırsan tüp bebegin olumlu olur,geç yaptırırsan oda tutmaz.aşılamalara vercegn parayı zamanı tüp bebege harca en azından gebelik oranın yüzde 60 olur,aşılamada yuzde 10 ,art arda yapınca tutar umudun var biliyorum anlıyorum ama şansın düşük .4 sene olmuş olacak olsa normalde olurdu,ben de aşılamalarla boşa ugraştıgm için seni uyarıyorum.vaktine yazık,hersey daha cok pahalanmadan tüp bebege geç,benim düşüncem bu şekilde,yaşadıklarımdan yola cıkarak yazıyorum sana.