beyzakuzu00
Ben 27+4 üm. 30. Haftadan sonra başka işlerimi yapmaya başlayacağım yavaş yavaş. Bu yüzden önceliğim hastane çantası oldu. Yıkadım ütüledim hazırlamaya başladım lohusa takımlarımı da alıp diğer eksikleri alıp çantayı kapatacağım 30.haftaya kadar nasipse. Zaten doktorlar 30.haftada hazır olsun nolur nolmaz diyorlar. Ben insanları anlamıyorum nerdeyse doğuma giderken hazırlıcaklar çantalarını. Bu tez canlılık falan değil tedbir. Herkes erken hazırlıyorsun deyip gülüyor bana geçen 31 haftalık arkadaşım doğum yaptı. Çantasını da hazırlamamıştı zorluk çekti neyseki hallettik bi sekilde. Tedbir bizden takdir Allahtan. Zaten doktorlar bu yüzden 30.haftada hazır olsun diyorlar. Daha evimi temizleyeceğim dip bucak vs derken 34-35 olurum o haftadan snrada açıkçası ağırlaşacağım için psikolojik olarakta kendimi doğuma hazırlıcam hiçbişey yapmakla uğraşmıcam. Bi sorun olmazsa egzersiz yapmayı düşünüyorum tabi herşey nasip. Zaman hemencik gelip geçiyor arkadaşlar. Hayırlı vaktinde doğumlar dilerim hepimize