Kızlar selam, nasıl besleniyorsunuz acaba gebelikte 😇 ben Kahvaltımı her gün çok güzel yapıyorum öğlen 2-3 gibi de meyve vs yiyorum sonra akşam yemeğinde elimden geldiğince saglıklı yemeğe çalışıyorum gece de yatmadan süt içiyorum nesquıklı 🫠🙈🙈çünkü sade içemiyorum. Sizce yeterli mi bilmiyorum ama elimden geldiğince çok yemeğe çalışıyorum ama midem almıyor bazen maalesef 😒😒14 haftaya gireceğim inşallah