Kizlar selam 🌸 bebeğim şuan 36 günlük 4500 gram. Burda hep “ çok fazla patikli pijama altı almayın” önerilerine uydum ve çok almadım. Ama keşke alsaymisim. Bebeğim bu kiloda olmasına rağmen çorapları ayağına olmuyor. E malum havalarda soğuk. O yüzden ben önce patikli pijama altını giydiriyorum üstüne de patiksiz normal pijamayi. Bu arada hastane çıkışlarınin pijama altı çok büyük haberiniz olsun 😂 36 gün oldu halen giyiyor ilk günden beri. Birde hastane çıkışı kıyafetiniz kendinden eldivenli olsa daha iyi olur sizin için. Çünkü eldivenlerde düşüyor elinden ben çorap takıyorum 🙈 ve bebeğim 3275 gram 50 cm doğdu yani zayıf değildi ortalama bir kilodaydi. . Birde hastanede bebeği koyacağınız sepetin içine sermek için battaniye falan iyi ayarlayın. Ben nohut battaniye götürdüm ama yetmedi o sepet derinmis cocukcagiz kayboldu içinde 😂 bebeğim Ekim ayında dogdu ama güneydoğu bölgesinde yaşıyorum ve havalar serin gittikçe de soğuyor. O yüzden sadece zıbın üstüne de kıyafet yeterli gelmiyo. Ben bi kısa kol zıbın bı uzun kol üstüne de kiyafetini giydiriyorum en üste de zaten kısa kollu yelegini giydiriyorum. Ona rağmen bazen elleri ayakları buz gibi oluyor 😥 o yüzden bebeğe uygun bi kışlık yelekte alın bence 🥰