mommysboy Merhaba kızlar şu an 23+0 haftalık hamileyim devlette doppler için 2 hafta sonraya gün buldum 25 te gitsem bakarlar mı giden oldu mu yoksa özel araştırcam.
Meryyil mommysboy Merhaba ,24 e kadar oluyor diye biliyorum ,süre geçerse bazı şeyleri göremiyolarmis
Tombikis96 Ben devlet hastanesinegittiğimde 21 haftalıktı bana 22 hafta son detaylı da dediler ama özelde detaylı da istediğin zaman yaptırabilirsin bence