Annecim58 bende sabaha karşı acile gittim gebelik belirtilerim bir an da kaybolunca ve hafif karın ağrım başlayınca vajinal utrasonla baktı bebek iyi şükür ama kese etrafında kanama alanı görüldü ve idrar yollarında enfeksiyon çıktı öldüm öldüm dirildim progestan fitil verdi kanamam olmadığı için ama acil doğru düzgün ilgilenmedigi için içime sinmedi yarin özele gidecegim 3.gebeligim bu 2.sini mart ayında kalp durmasına dolayı kaybettim simdi de çok korkuyorum Rabbım yardımcımız olsun.