Bitanemm Eşime her ne kadar korktuğumu da söylesem ikna olmuyor devlet hastanesinde yapacağım büyük ihtimalle doğumu sizce korkmakta haklı mıyım bizim burda ilgilenmiyorlar çoğu kişiden dinledim😶
Ayse_3434 Bitanemm korkmayın evet ilgilenmeyen doktor çok devlette ama ilgili doktorlar da var inşallah size öyle bir doktor denk gelir şanş meselesi birazda.. Eşiniz neden ikna olmuyor ki yanlış anlamayın acaba durumunuz mu müsait değil
girl_boy_annesi Bitanemm ben ilkimi özelde yaptım 2. Devlette yapacağım inşallah bence biz onlara kötü davranmadığımız sürece kötü davranmazlar diye düşünüyorum inşallah çok güzel çok kolay olur canım ikimiz için de 🤲🏼🥰
Bitanemm Ayse_3434 yeni evliyiz durumumuz müsait ama eltim de devlet hastanesinde yaptığı için beni de devlet hastanesinde yatırmak istiyorlar eşim de yanında olacağım korkma diyor da bilemiyorum insan korkuyor ilk olunca