Merhaba kızlar ben hamileyim ve benim bir sorum olucak belki çok saçma gelebilir ama merak ettim🤭 Ben az önce kahvaltıda süt içtim ve peynirler vs vs yedim ve akşama/öğlene balık yapmak istiyorum yani hamsi.. yiyebilirmiyim yoksa önerilmezmi? Benim bildiğim kadariyla balık yedikten sonra içilmez ama bilen varsa beni aydınlatsın lütfen🤲