EsraEmirSerdar anneolucam_22 tam bugün 38+1 olduk kaldı son 14 gün ama hiç bitmiyor ya artık doğsun cidden 😁
Karadasesra anneolucam_22 36+2 deyim şuan ctesi spinal doğumum var 37+1 de doğuma giriyorum hiç 38 hafta nasıl olunur bilemicem 🙂
Seda35 anneolucam_22 38 haftalık olduk carsamba kontrol perşembe dogum var ins sağlıkla kavusuruz grip oldum onunla uğraşıyorum gecsinde bebege bulasmasin 🥰
MtzerC Seda35 Benimde aynı şekilde 38 haftalik oldu çarş. Kontrol persembe sezeryan ile alıcaklar Allah yardımcımız olsun sağlıkla kavuşalım 🙏
rabist24 38+1, 1 cm açılma varmış ve bebek kanala girmiş ne zaman gelir diye içim içimi yiyor her annnn, çok heyecanlıyımmm Allah hepimizin yardımcısı olsun 🥰