Gizem2121 en zorlandığım konu olabilir.. bebeğim taburcu olalı 1 hafta oldu günlerdir uykusuzum sırf biraz daha yedirebilmek için 😒 uyanması aşırı zor 30 cc süt verene kadar canımız çıkıyor annem ben eşim üç kişi bir bebeği kaldıramıyoruz sarılık olmamasına rağmen böyleyiz. Prematüre bebekler diğer bebeklere göre daha zor uyanıp beslenirmiş doktorum böyle söyledi hatta uyardı uyumasına kanma uyandır ağlat dedi. 2 saate bir besliyorum bazen iyi yediğini düşünürsem uykusunu bölmemek için 3 saate çıkartıyorum bazen de az hediğini düşündüysem 1,5 saate düşürüyorum. 3 saati sakın geçirme ama aç kalmasın.