Motherr_ Kızlar Ya dünden beri sarımsı sümüksü yapışkan akıntı geliyo peceteye sildikçe sizde oluyor mu nedir bu korkacak bise mi . Progestan da hap kullanıyorum ağızdan . Düşük riski var diye.
guzelanne01_ Motherr_ progestandan dolayı canım benim kızımdada gelirdi ayrıca kanamam vardı progestanıda bu yüzden veriyorlar zaten
Nursem_ Motherr_ ben de 10. Haftadayım bende de var 2 gündür böyle ayıptır demesi balgam kıvamında yoğun. Doktoruma sordum kan olmadığı sürece sıkıntı yok dedi haftaya kontrolüm var gidene kadar sabredecem. İnşallah önemli değildir
catandgirlmom Motherr_ bende progestanı fitil olarak kullandıktan sonra akı tım hep sarı geldi doktor kan gelmedikçe normal dedi enfeksiyondan bile şüphe etmedi.. hamilelik öncesi de akıntım çok gelirsi o yüzden bende dert etmiyorum