mybaby1923 Zuzununannesi01 baştan berı sarımsı akıntım ve progestan sabah akşam alttan alıyorum daha cok oluyor ıdrar tahlılı aldı doktor temız koku kasıntı yoksa korkma normal yınede ıcın rahat edecekse tahlıl ver
Aydan- Zuzununannesi01 Bıktımm desem yeridir. İdrar enfeksiyonu diye taninir çok hamileleikde görünür. Korkulacak bişeyde seyil. Takma kafana❤️. Ginekologunuza soylerseniz ilacla gece bilir bişey
Ytr_esn İdrar enfeksyonu olabilir gebelikte çok görülür mesane baskı yapıyor gibi şwylwrdwn dolayı idrar testi yapın isterseniz doktorunuzada sorun
Sinem94 Zuzununannesi01 6+6 dayız ben salı gidicem ama kaşıntı yanma vs olmuyorsa enfeksiyon olduğunu sanmıyorum Bende kaşıntı yanma yok
Zuzununannesi01 Aydan- ya bebeğe bi zararı olmaz değilmi 2 hafta önce tahlil vermiştim temiz çıktı yeni olmaya başladı
sedamom00 Zuzununannesi01 enfeksiyon dan kaynaklı benim de oluyor doktorum tek kullanımlık antibiyotik verdi işe yaramadı yine başladı