Umay255 Grip oldum çok fena boğazim ağrıyo ıhlamur içsem olurmu 35+2 günlük hamileyim kaynanam da içersen doğurursun diyo 🙄🙄
Muallimelif Umay255 Özellikle ilk zamanlar tehlikeli bitki çayları, bende 35.haftadayım arada 1-2 bardak içiyorum henüz doğurmadım😄
eylulicten Umay255 alakasi yok canim. 40. Haftadayim ne icersem iceyim ne yersen yiyeyim gelmiyor bebek. Doktorada sordum yediklerin içtiklerin etki etmez dedi ama sen yine de doktoruna danis
eylulicten Umay255 ben 3 kere gecirdim grip bak soyle yap. İlik sut zencefil bal karabiber. O karabiber bogazini yaksin 2 gune iyilesiyorsun
Karadasesra Umay255 o haftadayken doktorum bana içebilirsin demişti ama abartmadan günde 1 bardaktan fazla içme
zuhaall Umay255 ben hamileliğimin ilk zamanları grip olmuştum doktoruma sormuştum içebilirsin günde bir bardak dedi bende içtim çok şükür bir şey olmadı
Seda35 Umay255 3 gündür baya baya içiyorum son günlerim ama dogurmadim 😂 baska türlü nasıl iyilesicez