2prensesannesiiii Folidoce kullanıyorum 14 günlük ilaç kaldı bitene kadar kullanayım mı ? Siz kaçıncı haftada bıraktınız 23 kasım ikili tarama testim yapılacak 13+1 oluyorum o zamana kadar içip dra mı sorsam
Aslhn2101 2prensesannesiiii aile hekimim bana bırakabilirsin artık demişti bende kalan ilaçlarımı da kullansam bitene kadar dedim olur bitince bırak o zaman dedi 3 aylık olduk hâlâ kullanıyorum ben 🌸
Kbramhmt 2prensesannesiiii sen bitene kadar devam et canm elinde varmış doktoruna söylersin zaten bitti nasil yol izleyelim diye
2prensesannesiiii Tubatgn ya ilk 3 ay diyebiliyorum 13+1 de sorarım vitamin başlatabilir belki🥰teşekkür ederim 🙏🏻
Tubatgn 2prensesannesiiii Öyle deniyor ama sizin değerlerinize göre bıraktırıyor doktor. Doğuma kadar kullananlar var. Bende 13te bıraktım 🤗
2prensesannesiiii Aslhn2101 ilk 3 ay kullanılıyor da sonrası bıraktırılıyor diyebiliyorum multivitamin falan başlatılıyor ama bakalım 13+1 e kadar içeyim sorarım dra 🥰 sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏🏻
Kbramhmt Benimde biteli bir hafta oluyor ayın 16sini bekliyorum doktora soracağım gebelik öncesinden beri kullanıyordum bakalım devam diyecek mi 11+1gunluguz
2prensesannesiiii Kbramhmt ozaman gittiğimde bitmiyor çarşamba gideceğim 23 ü 13+1 de ama ilaç 13+5 ken bitiyor 14 haftalık denilebilir
MaviDeranHazal 2prensesannesiiii folik asitin bir zararı yok içebilirsin sadece belli bir haftadan sonra bebişe yetmiyor omegaya geçiyorlar. Muhtemelen sana da öyle yaparlar omegaya geçersin ama dikkat et koku hassasiyetin varsa balık yağı kokanından yazdırma 😁 öğüre öğüre içmeni istemem
2prensesannesiiii MaviDeranHazal her gün sabah kusuyorum ben 🥴🥴🥴 tamam canım teşekkür ederim 🙏🏻 ben fazlası bebeğe zarar diye okumuştum o yüzden sorayım dedim otizmden bahsediliyor sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
MaviDeranHazal 2prensesannesiiii ben omegayı içemeyince doktorum şey demişti mesela haftada iki üç gün folik asit iki üç gün omega al o zaman. Zararlı olup otizme yol açsaydı demezdi sanırım. Stres yapma 💙 amin inşallah canım
DerininAnnesi35 2prensesannesiiii doktorun zaten başka vitamin verecek, folik asitte kalanlar bitince ona başlamanı isteyecektir.