Merhaba kızlar ben kendime şimdi yoğurt mayalamak istiyorum ama bu son birkaç defadır yoğurdum tutuyor ama süt kokuyor neden acaba Önceleri taş gibi olurdu daha katı tutardı şimdiye göre bir de hiç süt kokmazdı yani eşimde eski yoğurdumu arıyor kapağını tam mı kapatmalıyım Mayalarken nasıl yapmalıyım bilgi verir misiniz kimileri diyor ki kapağını kapatınca buharlaşma olur damlar ondan tutmaz Sizler mayaladığıktan sonra nasıl yapıyorsunuz bilgi verirseniz çok sevinirim bir de 5 litre ne kadar maya kullanıyorsunuz