Meryyil bende reglden bir gün önce yaptım test negatif çıktı bugün reglin gecikmesinin ikinci günü erken gebelik testi Arapça bişe yazıyordu üzerinde acaba markasından dolayı mı çıkmamıştır yada gebelik yok diye mi yarım saat bekledim hayalet çizgi bile oluşmadı