cimcimemmmm Ben doğru bulmuyorum açıkçası. Gebelik, anneyle bebeğin arasında oluşan çok kutsal bir bağ. Annenin hissettiği şeyleri bebeğinde hissetmesi, mutluysa mutlu, stresliyse stresli olması bana göre çok mucizevi. O yüzden sadece kavanozun içinde gibi büyüyen bir bebeğin mutlu bir bebek olacağına kanaat getiremiyorum nedense. Bomboş büyüyecekmiş gibi, tek başına kimsesiz gibi oluşup büyümesi bana çok üzücü geliyor. :)
Umarım böyle şeylerin deneyi ilerlemez, ve her bebek anne karnında huzurla büyür.