Mucizem_00 12.600 benim, normal gözüküyor ama tahlilde yeşil tik, ama snki dha yüksek olabilir hep aynı kalıyor, ilk değer zaten 12 - 16 arası sanırım olması gerekirmiş hemoglobin normal mi siizn Kaç
Merve201119 Mucizem_00 10 benim değerim haftaya doğumum var okadar ilaç kullandım ikiye çıkarttim ilaçlarımı ama yinede yukselmedi
Mucizem_00 Bortubocek damardan veriyolar dimi, sezeryan mı normal mi olacak, sezeryanda 1 litre kan kaybı normalde yarım litre olıyormus
Merve201119 Mucizem_00 evet canım 10.cu haftadan beri kullanıyorum 25 ten sonra hergun iki tane kullanmaya başladım yinede böyle