Bkrts_irem6513 benim 20.günümdü test yaptığımda silik bi çizgi vardı kan verdim beta 162 çıktı ama yarın doktora gidicem inşallah o zaman net belli olur. 14. Günden sonra iğnenin etkisi gidiyor diyorlar ama ben kesin negatif diye düşününce daha çok bekledim baktım adet olmuyorum 20. Günde test yaptım