Merhaba benim öncedende diş eti kanamam vardı ama bir süredir geçmişti. Son 2 aydır gene başladı. Ve diş etlerim ayrılıyor. Dişçide kestirmem gerekiyor. 32 haftalık hamileyim. Acaba tedavi uygularlar mı yoksa doğumu mu beklerler? Yaptıran başına gelen var mı