Kızlar adetim 5 gün geçmişti pozitif cıktı test doktora gittik 4500 değerle kese gözkmedi karnımdan vajinadan gözüktü doktor yerini bulur kese dedi ama bebek kalp atışı duyablirmiyim ? Boş gebelikte olabilir bu değerle karnında olması lazmdı dedi başına gelen varmı