1Mom2 ayrıntılı ultrasonu Alikahyada yaptirdim. Doktor hanimin adini unuttum ama cok ilgili alakali tatli bir kadindi.Zaten bir tane periontolog var. Ben memnun kalmıştım. Eğer kalmasaydim ve problemli bir durum ortaya çıksaydı özele de gidecektim ama gerekli görmedim.Telefonla arayıp ne zaman randevu almaniz gerektigini öğrenebilirsiniz. Sanırım 1ay öncesinden almak gerekiyordu. Sadece şuna dikkat edin detayli ultrasonu sadece periontologlar yapiyormuş. Bazi hastanelerin normal kadin dogumculara yaptırdığını duydum fakat bu başka bir tahsil alanı. Zaten 10 tane bile yok Kocaeli’de