melegimmm_ Kızlar 36+1deyiz 3 4 gündür tam kalçama inen şiddetli ağrı var karnımın alt kısmında da başladı ama bunun kadar şiddetli değil sizce doğumum yakın mıdır kış temizliği falan yaptım ağda yaptırdım hazırlık yaptım sizce bu hafta olur mu dersiniz
melegimmm_ melegimmm_ ha birde çarşamba günü doktorum çatı muayenesi yapacak açıklık muayenesi de yapacak mı bilmiyorum ama yaparsa bu da doğumu hızlandırır mı
123merveemir melegimmm_ yok bende alttan baktı açıklık var mı diye kafasını dayamış vajinaya bakalım açıklığına dedi 1 buçuk cm açıklık var ne lekenme yaşadım nede suyum geldi. Açıklıpa bakmadan öncede agrım vardı bel agrım vajina agrım bir sıkıntı yok 1 hafta oldu gelen giden de yok ☺️ Yarında muayenem var her hafta çagırıyor zaten 35 den beri haftada bir gidiyorum 37 haftalığım şuan.