Salam 22+2gunluk hamileyem qanimda laxdalanma var tromboass ucirem 2 telablet yene azalmir hekim 3e cixardib qan azligida var. Bu sefer yoxlanmaga gedendd usaqlia boyuda 36dan 34 e dusub dedi narahat oldum.. ne etmeliyem ev seraitinde esasda laxdalanmaya gore neler yeye bilerem xahiş cavab yazasiz