adennlilith1 ben doktora danışarak, eczaneden onay alarak ve kimyager bir arkadaşa da içeriği baktorarak, phyto color ile boyadım ama 6. Ayda boyadım. İlk üç ay nooo dedik doktorum. Aveda boyalarını da duydum ama onun haricindeki hiçbir boyayı kimse onaylaması normalde kullandıklarına falan asla. Ama phyto cidden pahalı bir boya. Ama ben boyadım.